Ποιοι είμαστε…


Επιστημονική Υπεύθυνη : Ελένη Πρεσβεία, Λογοθεραπεύτρια

Έχει αποφοιτήσει  από το πανεπιστήμιο της Σόφιας, ¨Kliment Ohridski¨, το 1999,  από το τμήμα Παιδαγωγικής και Λογοθεραπείας με ειδίκευση στις φωνολογικές, αρθρωτικές διαταραχές σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, στις αναπτυξιακές – εξελικτικές διαταραχές παιδιών και εφήβων.
Έχει εξειδικευτεί στην χρήση του εναλλακτικού θεραπευτικού μέσου επικοινωνίας PECS & στην χρήση του προγράμματος TEECH. Είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης χορήγησης του ΑΘΗΝΑ test και της Ανιχνευτικής Δοκιμασίας Σχολικής Ετοιμότητας – Α΄ ΤΕΣΤ. 
Επίσης είναι Πιστοποιημένος Χορηγητής για κλινική κι ερευνητική χρήση του Ψυχομετρικού Εργαλείου των δοκιμασιών γλωσσική αξιολόγησης, ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ.
Από το 1999 έως το 2007 είχε  συνεργαστεί με θεραπευτικά κέντρα όπου αναλάμβανε  την διάγνωση, θεραπεία και αποκατάσταση παιδιών και ενηλίκων με διαταραχές λόγου και επικοινωνίας .
Από το 2006 συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς πραγματοποιώντας προληπτικούς Λογοθεραπευτικούς ελέγχους και ομιλίες. 
Το 2007 δημιούργησε την Μονάδα Λόγου & Γραφής Εν λόγω όπου έχει αφιερωθεί αποκλειστικά στην διάγνωση και αξιολόγηση των διαταραχών λόγου και επικοινωνίας.
Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης επιμόρφωσης της έχει παρακολουθήσει και συμμετάσχει σε σεμινάρια – συνέδρια, της Ελλάδας και του εξωτερικού, σχετικά με την Λογοθεραπεία , Εργοθεραπεία , Ψυχολογία και τους τομείς αυτών. 
Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοθεραπευτών Ειδικών Παιδαγωγών (Π.Ε).  
Έχουν δημοσιευθεί άρθρα της τόσο στην ελληνική όσο και στην ξένη βιβλιογραφία .(«Παιδί και νέοι γονείς», τοπική εφημερίδα Ν. Ιωνίας, Αχαρνών κ. α).

Σάλεβα Έλλη, Λογοθεραπεύτρια.

Απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του ΄Neofit Rilski΄, Μπλαγκοεβγκράντ, Βουλγαρίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Γλωσσικές Διαταραχές επικοινωνίας, Φωνολογικές Διαταραχές. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοθεραπευτών.

Λιναρδάτος Χρήστος, Εργοθεραπευτής

Πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του Α. Τ. Ε. Ι. Αθηνών. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της Ασθητηριακής Ολοκλήρωσης (Sensory Intergration – S.I.), στη χρήση της εναλλακτικής μεθόδου επικοινωνίας PECS ενώ είναι πιστοποιημένος συνεργάτης στην χορήγηση της Ανιχνευτικής Διαδικασίας Σχολικής Ετοιμότητας Α TEST. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την Παιδιατρική Εργοθεραπεία και τις Αναπτυξιακές Διαταραχές. Είναι υπεύθυνος του τμήματος Εργοθεραπείας της Μή Κυβερνητικής Οργάνωσης ΠΥΞΙΔΑ και είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών

Λυχούδας Αλέξανδρος , B.Εργοθεραπεύτης.

Πιστοποιημένος B. Εργοθεραπευτή, με πολυετή εμπειρία σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών για παιδιά ΔΑΦ , ΔΕΠΥ καθώς και ομάδες μελέτης και κοινωνικοποίησης.   Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και ημερίδες σε σχέση με την παιδιατρική Εργοθεραπεία, τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος κ.α. Στην εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνεται η Παράλληλη Στήριξη παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Αναπτυξιακές Διαταραχές.


Τσαρνά Μαρία, Ειδική Παιδαγωγός.

Απόφοιτη Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδικής Αγωγής, Μαθησιακών Δυσκολιών από το Birmingham University Αγγλίας . Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την Ειδική Αγωγή και Παιδοψυχολογία. Επιπλέον, έχει πραγματοποιήσει την ανάλογη εκπαίδευση για την παρέμβαση σύμφωνα με το Αθηνά Τεστ. Η πολυετής εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει την συνεργασία στη θέση της Ειδικού Παιδαγωγού σε κέντρα Ειδικών Θεραπειών καθώς και την παράλληλη στήριξη παιδιών στο φάσμα του Αυτισμού και Ψυχοκινητικής καθυστέρησης.


Ταρσάνη Τριανταφυλλιώ Μιχαέλα, Ψυχολόγος.

Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος μεταπτυχιακου διπλωματος στην “Ψυχική Υγεία και Ψυχιατρική Παιδιών και Εφηβων” της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εξειδικευτεί στο Γνωσιακό-Συμπεριφορικό Μοντέλο Ψυχοθεραπείας. Η θεραπευτική της εμπειρία περιλαμβάνει την ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων καθώς και την Συμβουλευτική Γονέων. Έχει ως στόχο την συνεχή εξέλιξη, με την συχνή παρακολούθηση σεμιναρίων και επιμορφωτικών προγραμμάτων.

Βάσο Σοφία, Ψυχολόγος

Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Κλινικής Ψυχολογίας από το Leiden University. Έχει εξειδικευτεί στην Λογικοθυμική Συμπεριφοριστική προσέγγιση Ψυχοθεραπείας. Η θεραπευτική της εμπειρία περιλαμβάνει την παροχή ψυχικών υπηρεσιών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Με στόχο την επίκαιρη ενημέρωση και εξέλιξη της παρακολουθεί σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα συνεχώς.